Julien Lugand
Présentation
évêqueS, chanoineS, commandeS, collectionS et modèleS : quelleS voieS de diffuSion et de réception ?
Renato Ruotolo
Vescovi, Capitolo e committenza artistica nella Basilica di S. Restituta di Napoli
Joan-Hilari Muñoz i Sebastià
Els tapissos de les edats de l'home.
El periple d'un excepcional conjunt de tapissos flamencs donats a la Catedral de Tortosa pel bisbe Gaspar Punter
Bartomeu Martínez Oliver
Poder i patrocini artístic a la Seu de Mallorca durant l'episcopat de Joan Vic i Manrique de Lara (1573-1604) des de l'òptica de les fonts documentals capitulars
Patrizia Staffiero
Vescovi, 'visioni' e artisti seicenteschi in Terra d’Otranto
Juan Carlos Lozano López
Promoción y patronazgo artísticos de obispos, cabildos y capitulares en la Zaragoza del Barroco
Julien Lugand
L’évêché d’Elne-Perpignan (XVIe-XVIIIe siècles)
Ida Mauro
Il ruolo dei vescovi delle diocesi di regio patronato tra Spagna e Italia. Due casi a confronto : Martín de León y Cárdenas e Giovan Battista Visco (Veschi)
Yolanda Gil Saura
De arzobispo de Valencia
a presidente del Consejo de Espana en Viena, el perfil cultural de Antonio Folch De Cardona (1657-1724)
Sara Caredda
La actuación artística de los obispos y del cabildo en la catedral de Cagliari : el caso de la capilla de la Merced
L’exemple de Gérone
Francesc Miralpeix Vilamala
Obispos y canónigos en la Girona de los siglos XVII y XVIII. Promoción artística y coleccionismo
Gemma Domènech Casadevall
Guerre et patrimoine.
La muséalisation de la cathédrale de Gérone
|